top of page
Czy mogę przyjść do lokalu z dziewczyną?
Pewnie! Nie mamy z tym żadnego problemu.
Jeżeli przyjdziesz ze swoją żoną i weźmiesz jeszcze swoją dziewczynę strzyżenie masz gratis!
Czy opóźnienia zdążają się często?
Jeden rabin powie tak, a inny rabin powie nie.
A tak poważnie, staramy się do tego nie dopuszczać, ale czasem zdarza się drobny poślizg.
Wynika to z dbałości o szczegóły - jesteśmy fryzjerami męskimi, którzy bardzo przykładają się do swojego fachu.
Co oznaczają te gwiazdki?
W TheCut obowiązuje jeden stopień asystencki, trzy stopnie zaawansowane i jeden ekspercki, a każdy specjalista posiada jeden z nich, przy dokonywaniu rezerwacji cena jest widoczna w systemie Booksy, bez obaw!
Czy można u was płacić kartą?
Oczywiście, jesteśmy firmą która lubi technologię jak również dbamy o wasz komfort. Gotówka mile widziana!
Czy przed lokalem znajdę miejsce do zaparkowania?
Tak, lokal TheCut znajduje się w strefie płatnego parkowania "C" co daje możliwość zaparkowania bardzo blisko miejsca docelowego. Nie martw się przemyśleliśmy to naprawdę dobrze.
Czy golicie głowę/szyje brzytwą?
Dbamy o komfort klientów w sposób wyjątkowy, dlatego zdecydowaliśmy że klienci w naszych lokalach nie będą cierpieć w skutek podrażnionej skóry bo taki jest efekt pracy brzytwą w wyżej opisanych miejscach. By uniknąć podrażnień używamy golarek które często golą dokładniej niż brzytwa i mniej inwazyjnie dając efekt idealnie gładkiej skóry.
Czy można dać napiwek przy płatności kartą?
Jeśli Twoim zdaniem, specjalista który Cię obsługiwał zasługuje na napiwek, nic nie stoi na przeszkodzie żeby mu go podarować nawet jeśli miała być to kwota dodana na terminalu płatniczym.
Czym różnimy się od Barberów?
-
Bazujemy na obszernej konsultacji przed rozpoczęciem pracy nad fryzurą.
-
Każdy pracownik przeszedł wymagające szkolenie wewnętrzne przed otrzymaniem możliwości pracy na stanowisku, warto tutaj zaznaczyć że szkolenie trwa od 40 do 150 dni, w zależnosci od predyspozycji przyszłego pracownika.
-
Dbamy o uśmiech i nietuzinkową prezencje naszego personelu.
-
Klient jest najważniejszy, dlatego wciąż rozwijamy jakość obsługi i siebie jako ludzi, żebyś nie musiał słuchać o podbojach miasta w weekend...
-
staramy się być wszechstronni byś mógł się relaksować a także skorzystać z ciekawych i przydatnych wskazówek, bo przecież ta godzina nie musi być zmarnowana.
-
Dbamy o sprzęt, jest on wysokiej klasy do tego zawsze zdezynfekowany i świeży.
-
Sytuacja wygląda podobnie z samymi lokalami jak wiemy to miejsca, w których dużo się dzieje, porządek to synonim spokoju, a także coś co jest dla nas absolutną podstawą.
Czy mycie włosów jest w cenie strzyżenia?
Tak, dokładnie tak.
bottom of page